środa, 25 czerwca 2014

poczucie bezpieczeństwa

Lux uchodzi za miejsce bardzo bezpieczne
ale po włamaniu do domu kilka lat temu, dwóch włamaniach do auta w ciągu 4 misięcy myślę, że chyba stracił swą niewinność
co dziwiejsze, ciągle podtrzymywana jest wizja spokojnego i bezpiecznego kraju
alarmy w domach są rzadkością, chociaż włamania do nich juz nie
po pierwszym włamaniu mąż zapytał w warsztacie, czy może warto by było zainstalować w aucie alarm, ale go wysmiali

nam nie było do śmiechu wczoraj rano
nie mam żadnego poczucia bezpieczeństwa
facet do zakładania alarmu juz umówiony









150 komentarzy:

  1. dzień dobry :)
    co za czasy, że czeba samemu kawem se robić!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry :))
    \o/? \o/?
    (_)> (_)> (_)> (_)> (_)> (_)> (_)>
    ]_[* ]_[* ]_[* ]_[* ]_[* ]_[* ]_[* ]_[* ]_[*
    {_}> {_}> {_}> {_}> {_}> {_}> {_}> {_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzień dobry:) pojawiam sie i znikam,za kawosza dziękuję

      Usuń
    2. dobrego dnia Basiu :*

      Usuń
    3. Dzień dobry dziefczynki :)))

      Kawka w pracy ,bardzo się przyda :)
      Miłego dnia życzę :)

      Usuń
    4. Witam Baśki, an3czki, ewki, Luchy, rybcie i Mammy :)
      oraz inne laseczki :)
      biorę koktajl z truskafkuff:)

      Usuń
    5. witam.
      jakoś w nocy nie mogłam spać, więc poranek ciężki. jeśli Rybcia zostawiła trochę kawy - zabieram wszystko.
      Ruda

      Usuń
    6. spoko dziewczynki
      oddaje swoja porcje

      Usuń
    7. dziewczynki, czajnik wielodzioopkofy daje radę :))))

      \o/? \o/?
      (_)> (_)> (_)> (_)> (_)> (_)> (_)>
      ]_[* ]_[* ]_[* ]_[* ]_[* ]_[* ]_[* ]_[* ]_[*
      {_}> {_}> {_}> {_}> {_}> {_}> {_}> {_}>
      \~/*
      |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
      (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
      [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]

      Usuń
    8. Dzień dobry
      Ja też już po kawusi - mąż mnie zmusił z samego rana:)

      Usuń
    9. TYLKO DO KAWUSI?
      HE HE HE

      Usuń
    10. Jak tylko to napisałam od razu pomyślałam, że ktoś się odezwie ze stosownym komentarzem:))

      Usuń
    11. mówią, że guodnemu chleb na mysli :PPP

      Usuń
    12. :DDDcieszy mię to slwo - STOSOWNYM :PP

      Usuń
    13. tu i tak czeba czekać na Miśkę,musiała przegapić;PPP

      Usuń
    14. ja myślem, sze ktoś mię NIESUUSZNIE (prawie, niecaukiem :)) zaszuflatofau:))

      Solett pszyfiosem Ci kandajki ;P

      Usuń
    15. Miśka:DDDDDDD
      wiedziałam,że nie zawiedziesz:PPP

      Usuń
    16. Olguś, poproszem kafki s jednego dziupka :P

      Usuń
    17. \o/?
      bardzo proszę :)
      i dzień dobry Gaguniu :))))

      Usuń
    18. pijemy razem i Basia Hesed też :)))
      Basiu :*
      (_)? (_)?

      Usuń
    19. pijemy:) kubek michalinowy dokuadnie tak wygląda:)

      Usuń
    20. Miśka ale za co (albo na co) te kajdanki?:)

      Usuń
    21. Sollet, ale Miśka chce Ci przywieźć "kandajki" :P

      Usuń
  3. auto bez alarmu? a toś mnie zadziwiła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. doprecyzuję, miałam na myśli to, że u nas nie przeszłoby ubezpieczenie auta firmowego bez alarmu

      Usuń
    2. i tak oto jak robi sie kase:))

      Usuń
    3. a u nas alarm w aucie to dodatkowy wydatek, mało kto ma, wysokość ubezpieczenia się nie zmiania

      Usuń
    4. ja tez sie zdziwilam, bo nigdy nie udalo mi sie kupic auta bez alarmu. To tak jakby sprzedawali auto bez wycieraczek. ;)

      Usuń
  4. Witam o poranku :)
    Dobrego dnia
    Córka mi pokazała zdjęcie torebki w oknie :)
    http://przemyslawnieciecki.tumblr.com/post/89302329402/from-the-series-of-works-rzeczy-zwykle-2014

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ewka :)
      o matko! całkiem jak u Rybenki! :)))))

      Usuń
    2. Rybeńka takiej jeszcze nie ma :D

      Usuń
    3. jeszcze niech siem poduczom ustawiać te torebki i będzie zaprzejaźniony blog;p

      Usuń
    4. Rybcia, już wiesz co masz robić, jak Ci torebek na kolejne dni roku zabraknie ;P

      Usuń
    5. Rybeńko! mam tytkem po kaszy mannej -pszyfieść?:)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Może podpatrzyl blog rybenki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. źle spałam
    antek źle spał
    biorę wszystkie kawy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wcale się nie dziwię :(
      :***

      Usuń
    2. a ja dzis spala i spala
      i jeszcze bym spala

      Usuń
    3. a kto ciężarnej zabroni?
      Ruda

      Usuń
    4. rusa odsypialam dwie nieprzespane

      Usuń
  8. dzień dobry, nie mam czasu na picie bo muszę przeczytać 120 maili!!!
    a potem kawka z Margo w moim mieście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dziewczynki niech tylko nede miaua czerwone ucho...

      Usuń
    2. Mamma mam przyjaciolke z Rybnika:))
      i pamietam to miasto z czasuff muodosci bardzo miuo

      Usuń
    3. fajnego spotykania!
      ślijcie foto :))))

      Usuń
    4. No wuasnie foty, foty ślijcie:)

      Usuń
    5. rozmawiałam z Margo i z Mią :)))))
      piją kawkę!

      Usuń
    6. Lamia,dopytaj gdzie pytlują i ślij tam koleżankem na podsuuchy,żywo! ;P

      Usuń
    7. obgadujom po kolei - minęły L -zaraz bendom uszy piec kolejnym:))

      Usuń
    8. bo mię swendzi póldupek,to sie liczy czy nie???;P

      Usuń
    9. sprafć nasampierf, czy Ciem komar nie dziabnou;*

      Usuń
    10. wlezę pod stół i zaraz się dowiem, która następna w kolejce ;)

      Usuń
    11. Po Michalinie i mnie kolej na Ciebie;))

      Usuń
    12. Basia - znaczy, że Ci obrabiają dooopę :) :)

      Usuń
    13. ale tylko tak do połowy?

      Usuń
    14. Ruda,bo subtelne som;)

      Usuń
  9. Dziefczynki, kochane Fariatki, informuje, iź dnia jutrzejszego udajem sie do szpitala celem urodzenia Hani cesarkim cięciem, które zaplanowano na piątek. Trzymac kciuki
    przepraszac za cisze, ale codziennie bylam, czytalam, czasu jednak brakowało na pisanieprzez przygotowania, prace (pracowałam na pełnym etacie do 9 miesiąca), przeprowadzką.
    lofciam Dziefczynki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podziwiam Ewelina sil na prace!
      trzymamy bardzo i melduj po:**

      Usuń
    2. trzymamy kciuki :*
      ależ teraz mamy wysyp dzieciaczków!!!
      serce się raduje :)

      Usuń
    3. Trzymam *

      Usuń
    4. serce sie nawet raduje:))
      ale fajnie!
      chyba to będzie rok wyżu demograficzne go w P:PP

      Usuń
    5. dzielna dziewczyna:)
      czymamy i czekamy na wieści:)

      Usuń
    6. Ewelina!Pamiętam jak ja udawałam się w takim samym cel, a teraz Grzesiek ma prawie 3 latka:))
      Będę pamiętać:)

      Usuń
    7. czymiem wszystkie :***

      Usuń
    8. dziefczynki na razie wygrywajom. ;)
      czymam i czymiem. ;)

      Usuń
    9. oby Ci skalpel lekkim był, Ewelino! wszystkiego dobrego, oby Cię nie męczyły bóle i nudności, a córunia urodziła się zdrowiutka i w świetnym humorze :)

      Usuń
    10. i żeby na koniec ładnym ściegiem zszyli.
      będę pamiętać i czymać.

      Usuń
  10. moje małe dziecko dzisiaj słabo w nocy spało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedactwo*

      Usuń
    2. nie ma się co dziwić :(

      buziaki dla Dziecka :*

      Usuń
    3. wytlumacz mu, ze oni kcom tylko czesci samochodu. ze ludzi nie kszywdzom. Wiem, ze tego nikt nie wie, ale co ma sie przejmowac.

      Usuń
    4. on teoretycznie bardzo rozsądnie do tego podchodzi
      ale to juz 10latek, ma swój rozum

      P miał 12 lat jak w nocy do nas weszli i buszowali, potem przez rok spał z drewnianą ciupagą pt pamiatka znad morza :(

      Usuń
    5. sorry, ale ciupaga mnie rozbawila.

      pamietam jak bylam na koloniach w gorach to jeden chlopak wiozl ich do domu chyba z 7. Dla dziadka, dla kuzyna, dla sonsiada. Kto by pomyslal, ze taki praktyczne preznt im daje. :)

      Usuń
    6. bo to bylo tragikomiczne!
      do tego na stoliku nocnym lezala stara jakas zepsuta komorka ( zlodzieje ukradli nam nasze i P chciał tych złodziei oszukać :P)

      Usuń
    7. :PPPP

      moze to jest pomysl! niech by kazdy nosil zepsutom komorkem bardziej na widoku, to zlowdziej by sie przy kradziezy napracowal, rozczarowal i moze w koncu by im sie znudzilo. ;))

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna ta torebusia :-) Taka szlachetna!

    OdpowiedzUsuń
  13. dzień dobry, dziefczynki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj Bliźniaczko :)

      Usuń
    2. dzień dobry Gaguniu,czy ty zaczynasz dzień wg zegara Loli?

      Usuń
    3. śpiem i śpiem
      a fcale nie kcem :)

      Usuń
    4. Gago, cos ciem wzialo czy chcesz byc wypoczenta na zlot?

      Usuń
    5. spryciara, nie będize miała worów pod oczami taka wyspana

      Usuń
    6. pszede zlotem jadem sbierać muszelki :PPP

      Usuń
    7. aaaaaaaaaaaaa
      bylebys siem nie oberwala. ;)

      Usuń
    8. to chiba mi te s komudki pozbierasz :p

      Usuń
    9. i jeszcze mozesz jej makarony muszelki dolozyc. ;)

      Usuń
    10. naniza sobie na nitkem, pomaluje i korale zrobi :)))

      Usuń
    11. właśnie kciauam dołożyć szpinakowe szpagetti, że niby wodorosty.... chcem paczeć, jak bendzie nizać :pp

      Usuń
    12. a pamiętacie takie korale z makaronu?
      dzieci robiły w szkołach na dzień mamy
      malowały a potem nabłyszczały lakierem do włosów ;)

      Usuń
    13. http://arcy-bazgroly.blogspot.com/2013/05/korale-z-makaronu-dla-mamy.html

      http://www.kuradomowa.com/dzieci/koraliki_z_makaronu.shtml

      a tu już wyższa szkoła jazdy ;P
      https://www.youtube.com/watch?v=E4oBNB8_ZjQ

      Usuń
    14. Lucha, tylko z nocom poślubną poczekajcie do lipca;P

      Usuń
    15. bendziesz sprawdzać psześcieradua? o ile dostaniemy :p

      Usuń
    16. ja robiuam takie korale! ale malowauam zaledwie plakatufkom, o lakierze nie suyszaua :)

      Usuń
    17. buont!
      o ile sobie PRZYWIEZIEMY
      :P

      Usuń
    18. to pszywiozem czerwone :p
      2 śpiwory synuś mi zgubiu, w zeszuym roku se kupiu i chyba tesz zgubiu, bo nie pszupominam sobie, bym go praua... śpiwora znaczy :p

      Usuń
    19. to śpiwory się pierze?? :P

      Usuń
    20. nie jest to wymóg konieczny, jakkolwiem pożondany niekiedy :)

      Usuń
    21. nie, Lucha, ja będę spać po środku, jako przyzwoitka :P

      Usuń
    22. dobra
      ale się wzięłam i zgubiuam
      przywieziesz ten śpiwór czy wręcz naprzeciwko?

      Usuń
    23. wychodzi, że nie
      bo wuaśnie siem dowiedziauam, że syna jedzie w tym czasie na koncert do Portugalii stopem
      ale ma ten śpiwur! :p

      viki- w noc poślubnom????

      Usuń
    24. dobra, w jednym z gagom musicie spać:P

      Usuń
    25. no fakt, noce mi siem popierdzielili
      no chyba, że przyjedziemy dzień wcześniej:P

      Usuń
    26. dzień wcześniej to Rybka nas nawet do podpuotu nie dopuści :p

      Usuń
    27. dzień wcześniej to ja wam nawet adresa nie podam! o!

      Usuń
    28. a co?
      może sie wczoraj przeprowadziłam?
      michalina mi pomagaua :P

      Usuń
    29. Lucha, napisz tu na blogu adres, a michalina potwierdzi :P

      Usuń
    30. ryba, nam śpiewy nocom gwiaździstom pod płotem nie straszne:P

      Usuń
    31. z nieba Ci meble spuszczaua? :)

      Usuń
    32. wam może nie
      ale tym gwiazdom na pewno :PP

      Usuń
    33. oj, ryba, Ty to masz mniemanie o sobie i Iwonce :PPP
      oraz jej menszu ::DDDDD

      Usuń
    34. ja jestem gwiazdom internetu
      Iwonka gwiazdom z Urzendu
      somsiad gwiazdom z nadania

      Usuń
    35. :DDDD
      jakom on jest gwiazdom, to się okaże, gdy wystąpi z kolegami hydraulikami :))))

      Usuń
    36. znaczy będzie część artystyczna z bojsbendem???;p

      Usuń
    37. oooo
      kolanko somsiatma ranne...

      Usuń
    38. majom jeszcze jakieś tajemnicze nyple;P

      Usuń
    39. ooo! polski hydraulik!!!! ;PPP

      Usuń
    40. rybcia, to pokaże co inszego ;P

      Usuń
    41. ja nie wiem, czy jestem ciekawa nypli :p

      Usuń
    42. lepiej nie bonć
      bo jak ciem somsiatka by bejua!!!

      Usuń
    43. zwuaszcza ze to redukcyjny :P

      Usuń
  14. obejrzałam właśnie "Chce się żyć"
    no niesamowity!!

    OdpowiedzUsuń
  15. dzię dobry wieczór
    pozdrówcie pana od alarmów

    i się uśmiechnij :D


    OdpowiedzUsuń
  16. Czuje Wasza radość z nadchodzącego spotkania. To będzie wielkie wydarzenie :)
    Nie mogę sie doczekać relacji ze zlotu

    OdpowiedzUsuń